Dofinansowanie demontażu i utylizacji azbestu na terenie gminy Dygowo (wnioski)

Dofinansowanie demontażu i utylizacji azbestu na terenie gminy Dygowo (wnioski)

Gmina Dygowo informuje mieszkańców, posiadających zdemontowane pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) lub planujących demontaż pokrycia dachowego w bieżącym roku, iż mogą ubiegać się o dofinasowanie kosztów związanych z utylizacją i demontażem azbestu.

Wysokość Dotacji wynosi tylko 40% kosztów kwalifikowanych. Natomiast 60 % kosztów muszą pokryć właściciele nieruchomości jako wkład własny. Dotacja może zostać przyznana osobom fizycznym, wspólnotom mieszkaniowym lub spółdzielniom mieszkaniowym.

Dofinansowanie obejmuje demontaż, odbiór azbestu z posesji i jego utylizację, natomiast nie obejmuje dopłaty do nowego pokrycia dachowego.

Gmina Dygowo złoży wniosek do WFOŚiGW o dotacje na realizację tego zadania. Po uzyskaniu dotacji dokona wyboru wykonawcy zadania.

Wzór wniosku dotyczącego uczestnictwa w projekcie znajduje się na dole artykułu. Dodatkowe informacje  można uzyskać, telefonicznie pod numerem 94 35 84 608 ; 94 35 486 36 oraz u sołtysów.

Wnioski dotyczące demontażu i utylizacji azbestu należy złożyć w terminie do dnia 22 maja 2020 roku listownie bądź mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POBIERZ WNIOSEK

 


Drukuj